Fındıklı Belediye Başkanı Ercüment Şahin Çervatoğlu’ndan Bakanlık Ceza Kararına Sert Tepki
Fındıklı Belediye Başkanı Ercüment Şahin Çervatoğlu, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın Fındıklı Belediyesi’ne açık alana çöp döküldüğü gerekçesiyle kesilen 2 milyon 346 bin liralık idari para cezası ve belediye sorumluları hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunulması kararına tepki gösterdi. Çervatoğlu, Fındıklı Belediyesi Sosyal Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında, ülke genelinde ve özellikle Karadeniz Bölgesi'nde atık sorununa dikkat çekti. Çervatoğlu, "Üretilen çöplerin bertaraf edilmesi elbette önemli, ancak bu yalnızca bir belediyenin sorumluluğunda olmamalıdır" ifadelerini kullandı. "CEZA KABUL EDİLEMEZ" Başkan Çervatoğlu, bakanlığın cezasını kabul etmediklerini belirterek, "Fındıklı’nın çöp sorunu, sadece bizim değil, devletimizin de utancıdır. 2019 yılında göreve geldiğimizde, Orman Bakanlığı ve Çevre…