Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde bulunan Devlet Hastanesi’nin otoparkında park halindeki bir otomobil alev aldı. Yangın, sabah saatlerinde meydana geldi. Otomobilden yükselen dumanları fark eden çevredeki vatandaşlar, durumu hemen yetkililere bildirdi. İhbar üzerine, Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’ne bağlı ekipler hızlı bir şekilde olay yerine intikal etti. Yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, alevlerin kontrol altına alınmasını sağladı. Ancak, yangın sonucunda otomobilde ciddi maddi hasar oluştu. Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi için soruşturma başlatıldığı bildirildi.
Related Posts
Gençlik ve Spor Bakanlığı 2026 İşçi Alımı Başvuruları ve Şartları Açıklandı
- Murat Çelik
- 27 Nisan 2026
- 2 min read
- 0
Kışın Sonuna Geliyoruz: Yaz Sıcakları İçin Tarih Verildi
- Murat Çelik
- 4 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
xAI, Grok’un Eğitimi İçin Aylarca Claude Verilerini Mi Kullandı?
- Murat Çelik
- 13 Haziran 2026
- 2 min read
- 0